hari ini

by darmanto

dunia begitu menyimpan misteri

aku dan semua yang ada..

aku dan semua yang hidup

dan aku dan semua yang bernyawa

harus diam dalam kegelisahan jiwa…

dimana aku?//

dimana semua dan dimana aku dan kehidupan.

tampa jawaban

tampa pertanyaan

yang ada semua pergi hilang dan merana dalam pungguk kesengsaraan

hilang semua hilang hilang tampa tinggal kan jejak langkah..

selamat tinggal kehidupan

selamat tinggal semua yang bernyawadan semua yang hidup

aku kan pergi dengan pesan terakhirku.. hilang dalam kegelapan malam bersama mimpi..

Tinggalkan Balasan

